donderdag 9 juni 2011

Verdomde bukfietsen

Vandaag een wedstrijd "Run and Bike" in de kazerne. Natuurlijk ben ik van de partij als fietser. (deelname met Bango wordt niet toegestaan en op een mountainbikeparkoer wordt dat moeilijk) Er worden teams van 2 man gevormd, 1 loper en 1 fietser. Iedere ronde wordt er afgetikt en wisselen de fietsers en lopers.

Natuurlijk eerst een opwarming/verkenningsronde. Het gras ligt nat en spekglad, net aan de finish schuift het achterwiel onder me uit, schuif ik op mijn linkerflank, klik mijn voet uit en blijft haperen in het gras met een verstuikte linkerenkel tot gevolg. Verdere deelname gebeurd uit toeschouwers perspectief.

Volgens de dokter een 1ste graad verstuiking (het voelt verdomd veel erger). Een paar dagen rust, koude, spray en ontzwellende pillen zouden het moeten verhelpen.
Spijtig dat ik niet kan deelnemen aan de 130km fietstocht morgen en de WOL/GL tocht zondag en met een weekend metsen op programma wordt het lastig. Hopelijk volgende week dinsdag terug met de fiets naar het werk en een spoedig herstel.

Verdomde bukfietsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten