donderdag 16 juni 2011

Mango regentest

Al 5 maand rijd ik met de velomobiel. 1 van de redenen om met een overdekte fiets te rijden is de bescherming tegen de regen. De laatste maanden heeft het bijna niet geregend dus kon ik hierover niet veel kwijt. Vandaag had ik eindelijk "geluk" en toen ik van mijn werk vertrok begon het te druppelen. 
Het druppelen veranderde in regen en de regen veranderde in een wolkbreuk. Het zicht beperkte zicht tot 20m en de wind striemde in mijn gezicht. Gelukkig duurt een wolkbreuk niet lang en het 2de deel van de rit begon de zon zelfs te schijnen.

Het was de ultieme regentest. En de conclusie is positief, mijn hoofd en bovenlichaam waren nat maar koud had ik niet. Mijn kledij was een t-Shirt en korte broek. Mijn materiaal bleef ook droog en er vielen maar een paar druppels binnen via de kap. 

Laat het maar regenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten