donderdag 5 mei 2011

Mountainbike wedstrijd

Gisteren stond de jaarlijkse mountainbike wedstrijd in de kazerne op het programma (voor degene die het niet weten: ik ben beroepsmilitair). Reeds 4 jaar ben ik op post voor een potje crossen op het veld. En de conditie is verbeterd. Met een 10de plaats van 42 deelnemers ben ik zeker tevreden.
Gevaarlijk is da wel, zo een hoge fiets op 2 wielen. De laatste keer dat ik daarmee heb gereden heb ik een vinger gebroken dus de schrik zat er wel in. Gelukkig is da snel vergeten eens de adrenaline begint te pompen. De benen zaten goed en de MTB schakelde en reed lekker. Alles lag kurkdroog en het parkoer was volledig vlak.


Ik was wel tevreden als ik terug in mijn "standaard fiets" kon kruipen en mijn collega nog beetje kon aanmoedigen voor het laatste rondje.
Persoonlijk rijd ik liever 200km met Bango dan 10km mountainbike. Maar zo een wedstrijd is een beetje moeilijk om te organiseren in een kleine eenheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten