maandag 4 april 2011

Gemiddelde snelheid en totale afstand.

De kilometerteller in Bango wordt meestal enkel gebruikt voor de huidige snelheid en totale kilometerstand.
Vandaag staat deze totale kilometerstand op 3500km. Niet slecht al zeg ik het zelf.
Blader ik eens door de andere gegeven en zie ik dat de laatste 270km afgelegd zijn aan gemiddeld van 30km/u. En dat vind ik ook niet slecht. de kruissnelheid ligt dus mooi in de dertig per uur zone. En volgens mij kan het nog sneller als mijn benen zich nog meer aanpassen aan het hogere gewicht en de andere zitpositie.

Blaas ik net mijn banden bij en merk ik dat het achterwiel toch wat speling heeft. De bout van het achterwiel was blijkbaar beetje losgekomen. Ik kon deze 1 1/2 toer indraaien. Dat verklaar waarschijnlijk het vervelende geluid dat zich onlangs manifesteerde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten