maandag 21 februari 2011

Triest afscheid

Gisteren is hij van mij heen gegaan. Mijn koersfiets.
Een fiets minder in het lijstje. Het was een triest afscheid waar ik mij al lang op voorbereide.
Toch was het even slikken toen ik hem meegaf aan een de onbekende koper en hoopte dat er even goed voor gaat gezorgd worden zoals ik heb gedaan.
De reden: plaatsgebrek en teveel aan fietsen.

Mijn excel document waar al onze riten in staan beschrijft zijn geschiedenis en brengt mooie herinneringen naar boven. De mooie streken waar we zijn geweest, de bergen die zijn bedwongen, de gereden kilometers. Alles mooi in een lijstje.
Ook het leed dat we samen hebben ondergaan en de werken die zijn gebeurd staan genoteerd:
Verzet voor, ketting + pions, versnellingskabel, achteras, achterwiel, nieuw voorwiel, banden + lint, klikpedalen, trapas.
   
Eind kmstand: 10472 km

Geen opmerkingen:

Een reactie posten