zondag 13 februari 2011

GL Toertocht Poperinge

Vandaag was het tijd voor de 2 maandelijkse tocht van de gentseliggers.
Het vertrek was gepland in Poperinge om 10u. Zelf ben ik rond 7u30 vertrokken in Tielt met Bango om de 50km op het gemak te overbruggen.
De laatste dagen voelden de beentjes een beetje zwaar  en wilde ik ze toch een beetje rust gunnen. 2u later stond ik al aan het station in Poperinge. Gemiddelde snelheid: 25km/u (en dat op mijn dooie gemak)

6 medefietsers kwamen me vergezellen. Trike, onderstuur, tandem, hoge ligfiets, rans en velomobiel. Zoals gewoonlijk een bonte bende.
Het was een mooie tocht aan een aangename snelheid door prachtige en rustige streek

De tocht terug naar huis ging aan een razende vaart. 1u30 later had ik de 50km reeds overbrugt en kon ik mijn buik goed vullen met een lekkere pasta.
De 155km gingen vlotjes. Ik heb wel geleerd dat ik meer moet eten en drinken bij zo een grote tocht.
extra foto's vind je hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten