zondag 1 oktober 2017

Op reis Dag 1

Jan schreef al over de fietsreis op zijn blog
Onderweg poste ik 's avonds tijdens de reis een kort bericht op facebook om het thuisfront op de hoogte te houden.

Ik zal deze posts met paar aanvullingen en foto's hier ook plaatsen voor de mensen die geen facebook hebben.

DAG 1 - 21 september - Tielt Herent
De eerste dag stonden er voor mij een rit van 150km op het programma.
Om 7 uur ben ik vertrokken voor de eerste 45km naar Gent waar we verzamelden bij Jan. Jan was blijkbaar niet zo gehaast want hij moest nog materiaal zoeken en zijn fiets laden. We hadden tijd dus geen haast.

Bijna volledig vlak langs jaagpaden en met super weer was het een fantastische eerste dag.

Het begin van de dag en begin van de jaagpaden in Aalter

Klaar voor vertrek

Ik rijd op kop om het tempo te bepalen omdat ik de enige ben zonder ondersteuning

Onderweg kwam Helen ook aansluiten met haar E WAW


De rit werd opgenomen in 3 stukken.
Dag 1 Tielt - GentBrugge: Distance 43,93 km | Time 1:42:41 | Speed 25,7 kph | Elevation 61 m
Dag 1 GentBrugge - Dendermonde: Distance 34,38 km | Time 1:22:17 | Speed 25,1 kph | Elevation 12 m
Dag 1 Dendermonde - Herent: Distance 69,15 km | Time 2:42:31 | Speed 25,5 kph | Elevation 37 m

2 opmerkingen:

  1. He Bicky, je post stopt met "De rit werd opgenomen in 3 stukken.", dan 2 lege pagina's. Mis ik een stukje van je verslag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de inframe van garmin connect werkt blijkbaar niet zoals het hoort. heb het vervangen door gewone linken naar de activiteit

      Verwijderen