zondag 25 augustus 2013

Oudjes en nieuwtjes


Kilometer vreten
Er werd nog niet veel gefietst naar het werk dit jaar door vele cursussen.
De teller staat na 8 maanden op 5000km terwijl dit vorig jaar al 7300km was.
De laatste maanden kon ik wel genieten van enkele toertochten met WOL (west en oost Vlaamse liggers)

2013-07-21Toerke naar ribbelstroken100
2013-07-28WOL Gentse buitenband160
2013-08-04WOL kanalentocht200
2013-08-25WOL Westvlaanderens mooiste100

In juli reed ik zelfs 300km met beide vouwfietsen.

Woon werk verkeer
Deze week ging het naar het werk wat minder, het was maanden geleden dat ik nog een volle week pendelde en dat voelde ik in de benen. Vrijdag ging het al iets beter door de banden iets harder te zetten en met de racekap te rijden. Met een temperatuur van 25°C was dat zelf goed te doen, je zit uit de zon en dat scheelt een hoop.

Nu nog 1 volle week pendelen en op 5 september mag ik terug de mango inruilen voor de vouwfiets en treinen naar Brussel. Het goede nieuws is dat mijn nauwkeurig bijgehouden fietssaldo net op 0€ zal staan na 2,5 jaar negatieve balans, maar daarover in een volgend bericht meer.

Verlichting
Verder word er reeds aan de donkere tijden gedacht en bestelde ik een voltage convertor naar 12V en 2 witte led strips. De achterste led strook zou harder moeten branden op 12V. Over deze led strook ben ik erg tevreden, het verbruik valt binnen de perken en de zichtbaarheid is goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten