zondag 16 oktober 2011

Meldpunt Fietspaden opgelost

Vernieuwd fietspad
Vorig jaar in oktober deed ik een melding van putten in het fietspad op mijn woon werk route. Erg gevaarlijk bij regenweer want dan ontstaan er plassen en zie je deze putten niet. Ik ben er 1 keer in gereden met Zephyr en dacht eerst dat mijn wiel gebroken was. Gelukkig was dit niet zo.
Op mijn melding kreeg ik als antwoord dat het fietspad over een lange afstand zou moeten worden vervangen, putjes vullen was nutteloos. Verticaal geklasseerd dus.
Niets blijkt minder waar toen vorige week het fietspad was afgezet. Een nieuwe asfaltlaag over 100m zorgt voor een veilig en comfortabel fietspad.

Paaltje verwijderd
Op mijn 12de melding kreeg ik volgend antwoord:
Wij houden u op de hoogte van het verloop van dit dossier.
Verder bleef het stil, tot ik gisteren ging gaan joggen en zag dat het gemelde paaltje is verdwenen. Het fiets onvriendelijke Tielt is een beetje veiliger.


Zo zie je maar, blijf meldingen opsturen. Ze worden wel degelijk opgevolgd: http://www.meldpuntfietspaden.be/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten