vrijdag 22 december 2017

Eind 2017 is er nog niet, er is nog de oliebollentocht

Het einde van het jaar is in zicht.
De kilometerlijstjes worden stilletje opgemaakt, het fietsjaar van 2017 wordt herdacht en men begint te dromen van nieuwe uitdagingen in een nieuw jaar.

Maar 2017 zit er nog niet op. Er staat nog 1 fietstrip op het programma. Eentje van 3 dagen.

De oliebollentocht

Een aantal jaren terug ondernam ik een poging maar deze strande jammergenoeg in de sneeuw.
Nu ligt Rotterdam op 160km en veel dichter zal de tocht waarschijnlijk niet georganiseerd worden.

Je kan me herkennen aan mijn wit rode velomobiel en gele fietstruitje van WOL (zie foto vorige post)
Ik kijk alvast naar uit om andere blog schrijvers te ontmoeten.

Dit was het weer vorige week. hopelijk geen mooi sneeuwtapijt 27-28-29 dec


2 opmerkingen:

  1. Veel succes. Ik neem aan dat je via Middelburg naar het noorden rijdt? Mooi... jaloers..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom ook birger. We zien elkaar daar!

    BeantwoordenVerwijderen