zaterdag 9 juli 2011

1 week = 490km

Het was een goede fietsweek en de kilometers vlogen erdoor.
Pieter belde donderdag om een toerke te doen. We deden snel een bezoekje aan fietser.be. Ik was op zoek naar een reserve kettingwiel en 1.35 20" binnenbanden (zodat ik kojaks kan uitproberen op Bango) Jammergenoeg hadden ze geen binnenbanden meer dus kan ik niet zeggen of de kojaks sneller rijden en betere grip hebben.
Bij thuiskomst staat er 120km op de teller (woon werkverkeer ingerekend)

110707 Tochtje met Pieter naar fietser.be weergeven op een grotere kaart

Vandaag stond de scheldetocht op het programma. Iets voor 7u vertrok ik richting Ruiselede om daar samen met mijn gids te tocht naar Hamme aan te vangen. Rond 9u30 zitten de eerste 70km erop. 32km/u gemiddelde snelheid was niet slecht. Het regende pijpenstelen 2u na elkaar maar gelukkig was al het water uit de lucht gevallen en de rest van de dag bleef alles droog. In de namiddag brandde de zon zelfs in ons gezicht.
Het was een mooie tocht langs schelde jaagpaden maar spijtig genoeg konden we hem wegens tijdgebrek niet volledig uitrijden. Misschien gelukkig maar want bij thuiskomst staat de teller op 190km en staat het energieniveau op 0.
Bedankt aan alle deelnemers en voor de traktatie over de middag.

110709 GL Scheldetocht weergeven op een grotere kaart

Zo komt de fietsteller voor deze week op 490km. Ik voel dit ook wel goed in de benen en veel energie zit er niet meer in. Vroeg mijn bed in en hopelijk laten de kindjes ons morgen een beetje uitslapen.

1 opmerking:

  1. Hallo Bicky,

    ik heb vorige week net Kojaks op m'n Mango gezet en het is heerlijk. De kruissnelheid is +/- 4km/u hoger dan met Marathon plusjes.

    Groeten van Mango 27

    BeantwoordenVerwijderen