donderdag 7 oktober 2010

Lekke Band nr4

Het was iets frisser dan gepland deze morgen. Maar na het warmrijden viel het goed mee. Vorige week reed ik met lange broek, deze week bleek dat een korte broek meer dan genoeg is.

Ik was extra vroeg vertrokken omdat de kleinste spruit om 5u zijn fles al wilde drinken. Mooi op tijd voor een rustige rit, maar daar bepaalde het lot anders over. 5km onderweg voelde ik wat iedere fietser veracht: een platte band, weeral de achterband

Een mooi plekje zoeken langs de weg en vervangen dus. Het lek zoeken was niet zo moeilijk, er zat namelijk een spijker van 3cm dwars door de buitenband en er terug uit  aan de andere kant. Een marathon plus was ook doorboord geweest. daar ben ik zeker van. Gelukkig was het weer droog, mijn fiets redelijk proper en is het niet de eerste keer dat ik een band vervang.

Met 20min vertraging kwam ik tevreden aan op mijn werk. Hopelijk nu terug 8000km zonder een lekke band.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten