donderdag 19 augustus 2010

Ziek met dorstig beestje

2 weken terug heb ik de waw003 getest.
Vandaag ben ik met een soortgelijk voertuig naar het werk geweest.
Volledig overdekt en redelijk snel. plaats voor 4 personen en bagage mogelijkheid. zelfs ondersteuning door een motor op de voorwielen.
Ik was zelf niet bezweet toen ik op het werk aankwam. Maar veel sneller dan anders was ik toch niet, misschien 30minuten.
Maar drinken dat het ding doet, er moet een soort gele vloestof in die meer dan 1€ kost per liter. en hij drinkt dan meer dan 6liter op 100km. Anders kom ik toe met 1liter water per 100km

Waarschijnlijk neem ik morgen toch mijn oude getrouwe stalen ros. minder verkeer, buitenlucht en een heldere kop bij aankomst. (Als de ziektekiemen uit mijn lijf verdwenen zijn.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten