donderdag 27 april 2017

Eindelijk

Na 6 jaar zelf gepassioneerd ligfietsen is eindelijk de interesse overgeslagen naar mijn vrouwtje. Er was wel al wat langer interesse maar de juiste fiets was nog niet voor handen.
Met de optima orca in het tuinhuis proberen we opnieuw of de fiets klein genoeg is (want ze is nu eenmaal niet van de grootste. )
Met de 26 inch wielen kan ze net genoeg aan de grond. De pedalen staan iets te ver maar dit wordt opgelost met 153mm cranks.

153mm en 127mm

En daar gaat ze, ze is er zelf sneller mee weg dan mijn eerste ritten met de zephyr.


5 opmerkingen:

  1. Het lijkt alsof de fiets aan de grote kant is voor haar. Benen zijn wel heel gestrekt of lijkt dat maar zo.

    Mijn vrouw fietste en roeide de eerste en teweede keer ook sneller, beter en gemakkelijker dan ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was de eerste testrit.
      IK heb de trappers dan nog 2 cm dichter gezet.

      Verwijderen
  2. Bij de eerste testrit al meteen een U-turn maken?
    Ik kon niet eens deftig een bocht van 90 graden maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat! Zou er bij mij de eerste keer waarschijnlijk niet zo strak uitzien..........;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg moedig maar ze zou beter passen op een Challenge Hurricane of iets van die grootte...

    BeantwoordenVerwijderen